Kitabı okurken yer yer yazara dair yadırgadığım, bana farklı gelen düşünceleri olsa da genel olarak okurken beğendiğim bir kitap oldu. Ek olarak her ne kadar yadırgasam da bazen bazı kısımları, çoğu yerde de bakış açısını, düşüncelerini, toplumsal analizlerini çok beğendim. Bazı kitaplar vardır, okunduktan sonra nötr bir etki bırakır insanda. Ama bu eser için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Mutlaka okunmalı ve montaigne ile tanışılmalı.
İstifadeli okumalar :)
DenemelerMontaigne · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202065,7bin okunma