Şaban

Şaban
@st14
“İnsanları tanıyan yalnızlaşır...”
Uludağ Üniversitesi
214 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Herkes kendisi için yaşıyordu.
Reklam
Puan vermedi
Kitabı okurken yer yer yazara dair yadırgadığım, bana farklı gelen düşünceleri olsa da genel olarak okurken beğendiğim bir kitap oldu. Ek olarak her ne kadar yadırgasam da bazen bazı kısımları, çoğu yerde de bakış açısını, düşüncelerini, toplumsal analizlerini çok beğendim. Bazı kitaplar vardır, okunduktan sonra nötr bir etki bırakır insanda. Ama bu eser için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Mutlaka okunmalı ve montaigne ile tanışılmalı. İstifadeli okumalar :)
DenemelerMontaigne · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202065,7bin okunma
Hiçbir şey kendiliğinden ne o kadar üzücüdür, ne de zor. Bizim gevşekliğimiz, güçsüzlüğümüzdür ona bu niteliği veren.
Bence başarısızlıklarımız kadere yeterince güvenmemekten ve elimizde olmayan bir gücü kendi davranışımıza bağlamaktan geliyor.
Gereğinden önce dertlenmek, gereğinden fazla dertlenmektir. Seneca