Stabil

Stabil
@stabilimago
Dört büyük roman, üstüne iki şişe şiir içmişiz.
"Tüm yollar eninde sonunda aynı yere varır sevgili Gladys." "Neresiymiş orası?" "Hayal kırıklığı."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tabii bir mezar taşının karşısında durmak, kitabı son sayfasından açmaya, filmin son karesini yakalamaya benziyordu.
Sayfa 217·Kitabı okudu
Alıntı
Düşünceler kıtası. Varlığından emin olunmayan, ancak yokluğundan ötürü ölümcül acıların çekildiği bir kıta.
Alıntı
Şimdiye kadar çok çıkış yolum oldu, fakat artık yok. Olduğum yerde kalakalmıştım.
Alıntı
Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi sey mi? Bu sorunun yanıtı, yanında olanın kim olduğuna bağlı. Bazen insanın yanında kimsenin olmaması daha iyi oluyor......
Sayfa 103