İngiltere'de de pek sık gördüm; ne doğuştan ne kişiliğinde ne zekasında ne de sağduyusunda herhangi bir özelliği olan aşağılık sürüngenlerin önemli görünmeye çalışıp kendilerini krallığın en büyük insanlarıyla aynı kefeye koyduğuna tanık oldum.
Bu bana, hiçbir ölçüde kendisiyle eşit veya kıyaslanabilir olmayan insanlar arasındayken, bir insanın saygın bir şeyler yapmaya çalışmasının ne kadar boşuna bir çaba olduğunu düşünürdü.