Lale

Lale
@sterneunddu
"Geceleri gökkuşağına boyamak midır suçum?Herkes bağırırken şiirler okumak mı?Susmak mı sözün bittiği yerde? Kusmak mı sindirebildiklerinizi?Apansız uykum kaçıyor kaç gece, bu da mi aleyhime kanıt?Sondan saymaya başladım adları-böyle hoşuma gidiyor-beğenmeseler de seviyorum ellerimi,hep olmayacak düşler görüyorum, yenileceğim kavgalara giriyorum durmadan.itiraf ediyorum.Silin adımı listenizden, yokum; aslında bir oyun olan kavgalarınızda ve aslı bir kavga olan oyunlarınızda. Kirli sevinçlerinize ortak etmeyin beni. Gözyaşlarınızı da paylaşmıyorum. Yalan övgülerinize ihtiyacım yok.Gıyabımda kesinleşmiş hükümler verin.Bir sürgün nereye sürülebilir? Gölgeler kelepçeye vurulur mu? Çekilin, yürümediğiniz yolları(mı) kirletmeyin."
Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
+ neden hiç mutlu olmuyorsunuz? - neden mutlu olmalıyım? + çünkü dünayaya bir kere geliyoruz. iyi ki bir defa geliyoruz portuga + ikinci bir hayatı kaldıramazdım.
Hayat
"Varsın öyle olsun, zaten hiçbir şeyim kalmadı!"
İnsan ve Duygular
Ve aşk; bir saç teli kadar inceydi... Üstünde yürüyebilmek için cambaz olmak değil, yürekli olmak gerekiyordu.
Aşk
Arama boşuna, bulunmak istemeyeni
Aşk