lermania.

lermania.
@stozdag
..
Uykunun içinde bir rüya Rüyamda bir gece, gecede ben Bir yere gidiyorum Delice, aklımda sen...
Edebiyat
Reklam
Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim...
"Yanimda yürüyordun Milena, düşünsene yanımda yürüyordun! Aşık biri için ne büyük nimet değil mi?"
Edebiyat
'Acaba iyi bir şey olacak mı? "Hayır" dedim kendi kendime. Iyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı...'
Edebiyat