Özgür

İnsanın kabiliyetinin kâfi gelmediği bir tutkuya sahip olması ne hazin şeydi Yarabbi!
Sayfa 167·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öyleyse yaşamak, hayata karşı hayallerden vazgeçtiğimiz bir kaybetme biçimidir.
"Kendi egemenlik alanını belirlemek için ağaçların altına sidik fışkırtıp sonra kendini bu sidigin sınırları içinde güvenli hisseden köpeklere benziyordu insan da; aşina kokular ve aşina eşyalar arasındaki bir mutluluk formülü."
Sayfa 33·Kitabı okudu
"Sana ne" diye cevap verilebilecek her soru,"Sana ne" diye cevap vermeyeceğin bir biçimde soruluyorsa, orada birinin seni tehdit ettiğini kavramak zor değildir.
Sayfa 102·Kitabı okudu