Sonuçta dünya bizden önce vardı, bizden sonra da var olacak. Varlığımıza ve eylemlerimize kendi çeperlerini ve gerçekliğini dayatacak. "Hayatı reddetmekte ya da kabullenmekte özgür olduğumuz doğrudur; kabullenmekle bazı olguları -bedenimizi, çehremizi, var olma biçimimizi- sahiplenir, sorumluluklar üstlenir, dünya ve diğer insanlarla bir uzlaşmaya imza atarız."