sude naz

sude naz
@sudenazz9
Ruhum bir heykel gibi düşüp parçalanırdı bu sesleri duyanlar gülüyorum sanırlardı
Tanpınar
En iyisi düşünmekti. Kaçmaktı. Kendi içime kaçmak. Fakat bir içim var mıydı? Hatta ben var mıydım? Ben dediğim şey bir yığın ihtiyaç, azap ve korku idi.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Platon
Karanlıktan korkan bir çocuğu kolaylıkla affedebiliriz. Hayattaki gerçek trajedi yetişkinlerin aydınlıktan korkmasıdır.
İnsan ahmak bir yaratık! İşin doğrusu ahmak değil de eşine ender rastlanılabilecek derecede nankör bir yaratıktır.
İnsanların çıkarları uğruna neler yapacağını kestirmek çok zordur
Gücenecek hiçbir şey olmadığı için, kendimi kandırdığımı bildiğim halde, işi öylesine büyütür ve öyle bir noktaya getirirdim ki sonunda gerçekten gücenirdim