Anlatımda seçilen kelimelerden, hikayeye tam anlamıyla bir başucu kitabı. Okurken yormuyor, kopmaya müsade etmiyor. Kitabı bitirdikten sonra o etkiyi birkaç saat hissettim.Teşekkür ederim.
Güzel noktalara, anlamlı dokunuşlar ve öneriler var. Sadece tepemizde bekleyen bir teorisyen yok, karşımızda oturan birisiyle samimi bir sohbet ediyor gibi okudum. Resimlere bayıldık