Eğer iyiliğin bir nedeni varsa o artık iyilik değildir, eğer bir sonucu yani bir ödülü varsa yine iyilik değildir. Kısacası iyilik, neden ve sonuç zincirinin dışındadır.
Bülbüller bizi eğlendirmek için şarkı söylemek dışında bir şey yapmaz. İnsanların bahçelerindeki bitkileri yemezler, mısır ambarlarına yuvalanmazlar, tek yaptıkları iş bize içlerini dökmektir. İşte bu yüzden bülbülleri öldürmek günahtır.