Anladım bu şehir başkadır
Herkes beni aldattı gitti,
Anladım bu şehir başkadır
Herkes beni aldattı gitti,
Yine kamyonlar kavun taşır
Fakat içimde şarkı bitti.
Bu akşam anladım ki, bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş. Gene bu akşam anladım ki, onu kaybettikten sonra, ben dünya da ancak kof bir ceviz tanesi gibi yuvarlanıp sürüklenebilirim.
Acaba şuanda ne düşünüyor ? Herhalde beni değil... Niçin? Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki ? Her şeyi... Bana şimdi bir işaret versin , derhal bir an düşünmeden şu tramvayın altına atlarım