Yapmamız gereken tek şey, yeteneklerimizi ve düşünce gücümüzü nasıl kullanabileceğimizi öğrenmek değil, bunu gerçekten yapabileceğimizi kabul etmeyi öğrenmektir.
yuvam, "beni terketme, burada geçmişin yaşıyor." der, yol ise, "gel ve beni takip et, ben senin geleceğinim!" ve ben hem yuvama, hem de yola derim ki, "ne geçmişim, ne de geleceğim var benim. kalırsam, kalışımda bir gidiş, gidersem, gidişimde bir kalış olacaktır. sadece sevgi ve ölüm her şeyi değiştirir."
-düşmanımıza bir şey borçluysak, borcumuzu geri vermeli miyiz?
- evet vermeliyiz, borçlu olduğumuz şeyi geri vermeliyiz, düşmanımıza borçlu olduğumuz şey de; kötülüktür.