“Şeyhimiz (Ebû Bekir el-Vefrak) (r.a.) meclislerinde çok kere: «Tedbiri seni yaratana bırak, rahat et» der; ve bu mevzuda şöyle bir şiir söylerdi:
«Sevilenin mi yoksa sevilmeyenin mi hayırlı olduğunu bilmeyen kimse için en iyi yol; âciz kaldığı mes’eleleri, anasından - babasından daha şefkatli olan ve her şeye kudreti yeten ihsan sahibi Allah’a (c.c.) ısmarlamaktır.”