Sonuçta olduğun bir insan var, öyle düşün, onca senedir sensin, onca senedir arkasında durmuşsun onun, buğulu, gaddar, insafsız bir geçmiş, sonra bir bakıyorsun bayat ekmek gibi ufalanıyor gözünün önünde, parçalarını toplamaya çalışıyor yerden. Anlayacağınız, kendi hayatımın bana işkence edişini izliyordum. Fakat her şey bir yere kadar. Yeter lan dedim sonunda, canıma kastın mı var? Hayat mayat dinlemem, alırım aklını. Çocuk mu lan karşındaki? Tanıyorum oğlum ben seni. Görüşeceğiz seninle. Hesabımız var.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bedenim parçalara bölünmüştü: Islak bir parçam vardı mesela, sonra bir sarhoş parçam vardı, bir kol parçam vardı ve çok canımı yakıyordu, kulak parçam iğrençti, İngiliz herifin arkadaşlığı teselli parçamdı, diz parçam kafasına göre takılıyordu, geçmiş parçam, gayet iyi hatırlıyorum, şimdiye yanaşmaya çalışıyor ama beceremiyordu, gelecek parçam beni asıl korkutan parçamdı ve bir de komik parçam vardı ki bütün derdi bana bir şeyler anlatmaktı, takmıştı kafaya. Yani öyle boktan bir durumdaydım ki ağlayamıyordum bile halime, gülüyordum.