“ Geçen zamanın sırrına varamadan göçüyoruz. Bilmediğimiz binlerce öykünün içinde bir masala göz kırpmışızdır. Seveni olmadığını zannederken bile sevdiği birinin olması yeterdi. Kıyamadıklarımız,kıymetini asla bilemediğimiz ne çok kişi biriktirmişizdir. Usulca kaybolurken ne çok insan değmiştir gölgemize;belki küçük bir tebessüm ile belki de en usta nasihatler ile. Koyulduk apansız bir yola,çabucak olsun bitsin derken neleri es geçtik. Nerede kaybolduk/kaybettik/kaldık.."