#sendensonra
- “ Biraz yağmur kimseyi incitmez. “ Her insan kendi masalının peşinden koşuyor. Koca bir ömrü, bir hikaye kurmak için yaşıyoruz. Anlatacak bir şeylerimiz olsun, bizden geriye hoş bir seda kalsın istiyoruz.
“ Bugünler belki gelirim sana. Konuşmak için
değil, sadece yüzüne bakmak için.
Belki sesinde yüzünde bulurum aradığımı.
Bütün gördüğüm yüzler lakayt, hissiz senin
yüzün nasıl? “
Yağmur yağıyor Ömür hanım...gökten değil, yüreğimin boşluğundan ömrümün ıssız toprağına...Ve ben sonsuz
bir düzlükte bir küçücük, bir silik nokta gibi eriyip gidiyorum. Seslensem kim duyar sesimi yalnızlıklar katından?