Taptuk Emre der ki alemden ibret almayan aleme ibret olur.
Varsa eğer gönlünde Hak aşkına susamak, Vuslata ermek için ölüm ona basamak!
Sayfa 172·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşk yolunun adamıysan dertli ol, sırtından gösterişli elbiseleri çıkarıp at! Davana sarıl, başka işe bakma ki ilerde pişman olmayasın.
Sayfa 100·Kitabı okuyor
Alıntı
"Aşkın yolunu çizebileceğinizi sanmayın; o çizer yolunuzu sizi layık görürse eğer."
Alıntı
Sormayın beni...
Sormayın beni bana, mezarım nerde benim. Kaç asır indirmedi, kalbime perde benim. Sormayın beni bana, neredeyim kimdeyim. Ahir olan zamanın göğsündeki mimdeyim. Taptuk'un kapısında, sırlandım da sırlandım. Hu dedikçe tutuştum, hu dedikçe harlandım. Sırtımda çile göynek, ayaklarım yalındır. Servetim gönlüm benim, servetim ak alındır. Nefes bile almadım, ben kendimi bilmeden. Aşka boyandım aşka, şu cihana gelmeden. Kuru ekmek tadıyım, sevdayla bölünen de. Sır benim-gâib benim, aşikâr bilinen de. Derdim ile barışık, derdim ile giryanım Aşk geçer ise benden, ben o demde üryanım Bir ince patikaydım, menzile giden yoldum. Ben doğmadan aşka ben, belendim Yunus oldum
Aşk yolunu sırf akılla mı geçiyorsun, o halde sen güneşi kandille arıyorsun.