Zeynep

Zeynep
@tarcinkokusu
çiçek tozu üstümüz başımız
Çocuk Gelişimcisi/Fizyoterapist
Yüksek Lisans
Antalya
28 Ağustos 1996
39 okur puanı
Nisan 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Zeynep

, bir kitap okudu
10/10
·126 syf.·
36 günde okudu
·
2019 2. kitabı
A. Ali Ural
8.7/10 · 1.458 okunma
Ayşe Nur SONKUR EFE isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Sonunda geldim ♥️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı haberler insanın yanında sarılabileceği bir kedi varken verilmeli.
Zeynep
😔😔😔
Sevgili Dost, Birbirimizi görmeyeli çok zaman oldu. Ne acılar ne sıkıntılar yaşadık belki ama kelimelere döküp de karşılıklı konuşamadık bunları. Oysa biz birbirimizin sığınağı değil miydik? O kapkaranlık, sessiz gecede sarsıntıyla uyandığımızda ilk birbirimize koşmamış mıydık? Kapıya değil, pencereye değil, masanın altına değil. Birbirimize. Çünkü biz birbirimizin sığınağıydık. Ellerimizden tutup “Tamam, geçti.” diyendik. Tarçın, mis kokulu yaramaz kedimiz. Biz O’nun da sığınağı olmuştuk. Yaralı ve korkmuş olarak gelmişti kapımıza. Zamanla büyümüş, güçlenmişti. En önemlisi bizimle güven bulmuştu. Tıpkı bizim birbirimizde bulduğumuz gibi. Sevgili Dost, Gecenin 3’ünde, sahur yapmak için yürüdüğümüz yol geliyor aklıma. Asla, zerre kadar korku duymayışımız geliyor. Neden korkalım ki? Kol kolaydık, adımlarımız eşitti, sesimiz fısıltıyla neşe saçıyordu gecenin sessizliğine. İnsan sığınağındayken korkar mı? Sevgili Dost, Artık çayların hiç tadı yok, çünkü demleyen sen değilsin. Senin hayat dolu sesin evin içinde yok. Umut veren, ayağa kaldıran, yeniden başlatan sesin. Korkuyorum ve sığınamıyorum. Oysa biz birbirimizin sığınağı değil miydik? Sen yokken yine kederler sardı dört bir yanımı. Kimseye anlatamadım, çünkü anlamazlardı beni sen gibi. Ben de sustum. Ben hep sustum Sevgili Dost ve biliyorum sen beni duydun. Tarçın... Biz o evden gidince, izin vermemişler sığınmasına. Almamışlar içeri, yazı asmışlar “Rahatsızlık vermektedir.” diye. Onun küçücük kalbi ne kadar korkmuştur. Yuva bildiği, sığındığı yerden uzakta üşümüş müdür geceleri? Sevgili Dost, Biz birbirimizin sığınağı değil miydik?
Eylül Türk isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Haklısınız, bir kere “dost” olunca onsuz bile olsanız, özlemi yüreğinizi sızlatsa da hep onunla ve hatırasıyla yaşıyorsunuz.. Teşekkürler 🌸
Sevgili Dost, Birbirimizi görmeyeli çok zaman oldu. Ne acılar ne sıkıntılar yaşadık belki ama kelimelere döküp de karşılıklı konuşamadık bunları. Oysa biz birbirimizin sığınağı değil miydik? O kapkaranlık, sessiz gecede sarsıntıyla uyandığımızda ilk birbirimize koşmamış mıydık? Kapıya değil, pencereye değil, masanın altına değil. Birbirimize. Çünkü biz birbirimizin sığınağıydık. Ellerimizden tutup “Tamam, geçti.” diyendik. Tarçın, mis kokulu yaramaz kedimiz. Biz O’nun da sığınağı olmuştuk. Yaralı ve korkmuş olarak gelmişti kapımıza. Zamanla büyümüş, güçlenmişti. En önemlisi bizimle güven bulmuştu. Tıpkı bizim birbirimizde bulduğumuz gibi. Sevgili Dost, Gecenin 3’ünde, sahur yapmak için yürüdüğümüz yol geliyor aklıma. Asla, zerre kadar korku duymayışımız geliyor. Neden korkalım ki? Kol kolaydık, adımlarımız eşitti, sesimiz fısıltıyla neşe saçıyordu gecenin sessizliğine. İnsan sığınağındayken korkar mı? Sevgili Dost, Artık çayların hiç tadı yok, çünkü demleyen sen değilsin. Senin hayat dolu sesin evin içinde yok. Umut veren, ayağa kaldıran, yeniden başlatan sesin. Korkuyorum ve sığınamıyorum. Oysa biz birbirimizin sığınağı değil miydik? Sen yokken yine kederler sardı dört bir yanımı. Kimseye anlatamadım, çünkü anlamazlardı beni sen gibi. Ben de sustum. Ben hep sustum Sevgili Dost ve biliyorum sen beni duydun. Tarçın... Biz o evden gidince, izin vermemişler sığınmasına. Almamışlar içeri, yazı asmışlar “Rahatsızlık vermektedir.” diye. Onun küçücük kalbi ne kadar korkmuştur. Yuva bildiği, sığındığı yerden uzakta üşümüş müdür geceleri? Sevgili Dost, Biz birbirimizin sığınağı değil miydik?
Hasret isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Teşekkür ederim Hasret Hanım, inşallah hepimizin öyle dostları olur da şükür gözyaşları dökeriz onlar için... ♥️🌸
Mendiller Halaya... Pardon havaya...
Mendiller hazır mı arkadaşlar... sakin, sakin halay için değil :)) Hemen söylüyorum... Damien ile üzüm tadında Gazap Üzümleri okuma etkinliği... Aslında etkinlik kapsamında da değerlendirmeyebilirsiniz. Biz okumaya karar verdik üzümseverlere de teşvik olsun diye paylaşıyorum :) Fikir anası Damien Başlangıç tarihi 19 Kasım Pazartesi... Bitiş tarihi 30 Aralık Pazar... Tarihi de çok dert etmeyin uzatmaları da koyarız hep birlikte :)) duruma göre ... Katılmak isterseniz Ben de varım demeniz yeterli :) Yalnız araştırmalarımıza göre bu kitabı okurken araç olarak mendil kullanılması gerekiyormuş. Yani mendil araç olarak lazım :)) halay başka bahara artık... biliyorum çok üzüldünüz buna :)... Bir de etkinlik kapsamında kitabı toplum içinde okumak yasak!! Acı üzüm severler buraya... Miço, Damien aynı zamanda Büyük şef, ve yine aynı zamanda koordinatör, hatta diktatör :) 1. Emir Can Bakar (Halay başı) 2. İsmail 3. https://1000kitap.com/SecToR7 4. https://1000kitap.com/nausicaa 5. https://1000kitap.com/avsar_kizi38 6. Scout Finch
Etkinlik
Zeynep isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Hoşbuldum 😊 ben ona okurum o daha geçmedi okumaya 😅