ümittt

ümittt
@tavanumit
.d
"Kavuşmak şart mı? Boşver. Bazı şeyler yokken de güzel..." Özdemir Asaf
Aşk
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Mutluluğu kendinde ara."
"Acaba şuanda o ne düşünüyor? Herhalde beni değil. Niçin? Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki?.. Her seyi..."
Aşk
"En iyisi düşünmemekti. Kaçmaktı. Kendi içime kaçmak. Fakat bir içim var mıydı? Hatta ben var mıydım?" Ahmet Hamdi Tanpınar
Şiir
"Uçurumlar var diyorum. İnsanla insan arasında Kendiyle kendi arasında." Nilgün Marmara
Aşk