ümittt

ümittt
@tavanumit
.d
"Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna."
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Beni unutmaktan koru Beni yalnızlıktan koru İçimdeki merhamet soğumasın Yüzünü çevirme acımdan Beni taşa dönmekten koru."
Şiir
"Ben aşktan daima kaçtım.Hiç sevmedim.Belki bir eksiğim oldu.Fakat rahatım.Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir.Şu veya bu şekilde.Fakat daima ödersiniz.Hiçbir şey olmasa,bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz."
Aşk

ümittt

, bir kitap okudu
Puan vermedi·331 syf.·
2022 30. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,2bin okunma