normalde burada sadece kitaplari kaydedip review yazmadan geciyordum ama ilk defa anasayfa kismina girince -benim gec kalmislik- biraz ozendim herkes yaziyor diye. spoilersiz bir seyler yazayim bu kitap icin cunku sevdim gercekten
tek oturusta bitirdim bugun, bastan sona surukleyiciligi cok iyiydi. hicbir sayfayi okurken sıkılmadım. kurgusu da ayni sekilde ilgi cekiciydi. buyuler, sihirler, tuhaf boyutlar; hepsini kolayca zihnimde canlandirabildim ki cok da zevkliydi... bir karakter vardi ki favorimdi ve kitap genel olarak gerginligi yuksek tutmayi basardi ben de her an bir sey olacak diye cok gergin olarak okudum kitabin devam kitaplari varmis galiba tam bilmiyorum ona bakmadan okudum (yazar bu kadar unlu olmasina ragmen evet) ama biraz bakarim eger sevdigim karakterler orada da olursa okurum diye dusundum... ona bakarim sonra. bunu boyle tek sefer cerezlik okumus gibi oldum