nico

beklentimi karsiladi
7/10
·592 syf.··
2025 12. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2025 22:47
of ya.. kitap guzeldi ve baska isim de yoktu diye tek gunde okudum bitirdim veee yaratici bir dark academia kurgusuydu bence zaten devam kitaplari da oldugu icin sonu devamini merak ettirecek sekilde bitti herhalde catismalar ve daha buyuk olaylarla devam edecek simdi... aradigim asiri toxic dark academia kurgusu bu degildi ama hepsinin buyu gucleri ve bu guclerinin karakterlerini de sekillendirmesini okumak cok da keyifliydi hepsinin karakteri tam oturmustu yani. ben bu review isini beceremiyormusum gibi geldi cunku daha 2 kitap var tam bir sey diyemiyorum 2. kitabin pdfini buldum ama 3. sunu bulamadim onu ingilizce okurum bu gidisle, eger turkce pdfi olan varsa su garibana bir yardim lutfen
Atlas AltılısıOlivie Blake · Martı Yayınları · 2022790 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

nico

, bir kitap okudu
7/10
·592 syf.··
5 günde okudu
·
2025 12. kitabı
Olivie Blake
7.4/10 · 790 okunma
Ocak ayı okuduklarım:
Daha fazla okumak isterdim ama finallere ragmen yeterince iyi bence Bu 10 kitap icinden favorim babil oldu, ondan sonra da eger kotu olsaydik ve sessiz hastayi oneriyorum diyebilirim. 1) Eğer Kötü Olsaydık 8/10 2) Macbeth 7/10 3) Gizli Tarih 5/10 4) Ustaparmak 9/10 5) Sessiz Hasta 9/10 6) Rosie ve Rüyaların Romeo’su 1/10 7) Karısını Şapka Sanan Adam 6/10 8) Babil 10/10 9) Androidler Elektrikli Koyun Düşler mi? 8/10 10) Marigold Kalp Çamaşırhanesi 2/10
cookk eglendim
8/10
·400 syf.··
2025 11. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 01 Şubat 2025 21:14
normalde burada sadece kitaplari kaydedip review yazmadan geciyordum ama ilk defa anasayfa kismina girince -benim gec kalmislik- biraz ozendim herkes yaziyor diye. spoilersiz bir seyler yazayim bu kitap icin cunku sevdim gercekten tek oturusta bitirdim bugun, bastan sona surukleyiciligi cok iyiydi. hicbir sayfayi okurken sıkılmadım. kurgusu da ayni sekilde ilgi cekiciydi. buyuler, sihirler, tuhaf boyutlar; hepsini kolayca zihnimde canlandirabildim ki cok da zevkliydi... bir karakter vardi ki favorimdi ve kitap genel olarak gerginligi yuksek tutmayi basardi ben de her an bir sey olacak diye cok gergin olarak okudum kitabin devam kitaplari varmis galiba tam bilmiyorum ona bakmadan okudum (yazar bu kadar unlu olmasina ragmen evet) ama biraz bakarim eger sevdigim karakterler orada da olursa okurum diye dusundum... ona bakarim sonra. bunu boyle tek sefer cerezlik okumus gibi oldum
Sihrin En Koyu TonuVictoria Schwab (V.E. Schwab) · Pegasus Yayınları · 2019370 okunma