Bugün dil sınavına gelen öğrenci saatle gelmiş binaya. Saatle giremezsin yasak diye konuşurken cebinden telefon ve şarj aleti de çıktı. Bunlar ne oğlum dedi görevli. Size bırakayım da telefonu aşağıda şarja takarsınız, çıkarken alırım dedi çocuk yok yok bu 2000den sonra doğanlar biraz şey 🤪😬