Okumak için harika ortamlar, tarz çalışma masaları, şık lambalar, lüks koltuklar gerekmiyor; sakin bir hayat, çocuksuz olmak, az sorumluluk sahibi olmak, sürekli evde durmak da gerekmiyor.
Okumak için küçük dakikaları yakalamak, 5-10 dk demeden her fırsatta elin kitaba gitmesi gerekiyor. Kısacası okumaya gönlünüz olması lazım. Okumaya gönlü olan trende, metroda, otobüste, çocuğunu uyuturken, yemek yaparken, araba kullanırken (sesli kitap), teneffüs arasında velhasıl her anda okuyabilir. Ben okuyamıyorum sakin ve sessiz ortam olmayınca diyenler, kendinizi kandırmayın. Bu yaptıkça alışılan bir durum. Deneyin ve "yaparım inşallah" deyin.
Ezcümle; asıl mesele, okumaya gönlün var mı yok mu?
Kitaplarla kalın. 📚