Gün daha önce çok ağırdı ama şimdi neredeyse hiç ağırlığı yok. Hiç. Çünkü ben de bir hiçim. Ağaçların tepesinden bakıldığında, karanlık çimenlerin üzerindeki minicik noktayım. İyi hissettiriyor. Bir hiç olmak…
Çocuklar küçükken onları uyutmaya çalıştığımız zamanları hatırlıyor musun? Ben Vidar’la sen Tora’yla odasının iki yanında… Uyuduklarında sessizce çıkardık ama kapıdan dönüp bir süre bakardık. Hatırlıyor musun? Gerçekten biz mi yaptık onları?…