tera

tera
‘göğüs kafesi boşluğu’
10/10
10/10
·462 syf.··
Beğendi
·
2022 18. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 29 Nisan 2022 18:33
Bu kitap alın okuyun arkadaşlar cidden mükemmeldi Öncelikle serilerin ara kitapları beni pek sarmıyor normalde ama bu kitap o kadar sardı ki otobüste falan full okudum hani ve karakterlere asik oldum o kadar fazla gizem var ki artık beynim kalmadı düşünmekten Dantee naptın falan demek istedim her an Vale üzümlü kekim Valeye kendimi aşırı yakın hissettim veee Donatella en çok sen be.. Alın okuyun hemen 3.kitaba başlıyorum ‍️
LegendStephanie Garber · Dex Yayınları · 20191,331 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·463 syf.··
2022 15. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2022 00:00
Evet memur bey bu kitap.. Kitap o kadar güzeldi ki sanki kitap okumuyormuş da romantik komedi izliyomuşum gibi hissettim.Şimdi kitaba başlıyorsunuz sonra bir bakmışsınız 350 küsürdesiniz akıp gidiyor yani kitap. Rs'deyseniz de çekip çıkarır sizi.Gülmek istiyorsanız kesinlikle bir şans vermelisiniz
Edebiyat
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 1K. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20215,2bin okunma
Sobe
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2022 14. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 29 Mart 2022 00:00
Tek kelimeyle HA-Rİ-KA o kadar sevdim ki son bölümde zaten ne oluyo falan oldum sonu en baştan aklıma geldi dedim he he aynen öyle olur daha çok beklersin dedim o oldu gibi bişey oldu ama kesinlikle çok güzeldi 1 günde bitirdim zaten
Edebiyat
SaklambaçN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20226,4bin okunma
Yılın favorilerinden..
10/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2022 13. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 26 Mart 2022 20:05
Aslında sadece kafa dağıtmak için başladığım bir kitaptı ama o kadar muazzamdı ki.. Çok çok güzeldi aşırı beğendim hemen ikinci kitabına başlamak istiyorum. Hele sonunda dedim ki nee!? oldum zaten. Kesin alıp okuyun çok mükemmel
Edebiyat
Warcross - Bir Sanal Gerçeklik OyunuMarie Lu · Yabancı Yayınları · 20178,3bin okunma
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2021 5. kitabı
Hayatımda okuduğum en en en iyi kitaptı.. Son bölümünde ağlamaktan ciğerim çıktı.Çiçek bana o kadar çok şey öğretti ki aynı şekilde Ayza da. O kadar güzeldi ki Nagi gerçekten çok çok iyiydi kalemine sağlık.
Edebiyat
03:03 Dolunayda Açan ÇiçekN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20205,1bin okunma