hepimizin melankoliye düştüğü, aşırı sıkıntılı, kaygılı anları var bence, ama daha az ama daha çok... bilinçle yaşayan her insanın hayatının bir parçası bunlar...
bazen bir rahatlama geliyor, bazen insanın içinden bir enerji doğuyor ve bundan dolayı yüceliyor kişi, ama günün birinde, en sonunda, belki de yücelemeyeceği gün gelecek... que soit. yine de olağan dışı değil bunlar, yineliyorum, insanoğlunun ortak yazgısı bu, inanıyorum.