buralar öylesine güzel ki... tabii, insanın görmesini bilen, yalın ama ışıltılı gözleri varsa... gerçi insanda öyle gözler varsa, her yer güzeldir zaten.
şöyle bir düşününce, şairler sıradan insanlardan daha karamsar ve duygulara karşı daha hassaslar sanırım. dünyevi hayatı aşmanın mutluluğuna sahip olsalar da sonsuz hüzne de fazlasıyla sahipler.