... Bir zafer şöyle olmalıdır: Yenilenler, yenenlerin mallarını satın almak zorundadır, bunu kendi istekleriyle yaparlar çünkü kazananların malları daha iyi ve daha ucuzdur.
Kazananların para birimi, kaybedenlerinkinden daha sağlamdır ve kaybedenler bu para birimine kendilerininkinden daha çok güvenirler.
Beni anlıyor musunuz Baron Fitz-Oesterlen? Kazanan ile kaybeden arasındaki farkı görmeye başladınız mı ?
''Gerçekte kimin vay haline olduğunu anlıyor musunuz?''