Bütün bu çekilen acı, bir kötü rüya olsaydı ah! . . Ve yan yana . . . omuz omuza verip yürüseydik tarlalara doğru yeniden! Saka kuşlarının türküsüyle şenlenen ormanlara doğru yürüyebilseydik! Ve her birimizin sevdiceği
kendi kolunda, çiçeklere bürünmüş kiraz bahçelerinden. gülümseyerek çıkıp, yan yana eğlenmek üzere . . . şenlik meydanlarının yolunu tutabilseydik! . .