Okulda mescit ihtiyacı vardı. Ben ve iki arkadaşım dekanla görüşmeye ve ihtiyacımızı dile getirmeye gittik, derdimizi anlattık.
"Şimdi biz rakı içmesini seviyoruz diye bize okulda meyhane açarlar mı?" dedi dekan. "Deneyin belki açarlar." dedim. "Delikanlı bunu gösteriye dönüştürmenizi tavsiye etmem!" diye seslendi arkamdan.
Döndüm yüzüne baktım. Benden nefret ediyordu evet. Karşısında bir böcek olsaydı, altı henüz eskimemiş kösele ayakkabısıyla üzerime basabilirdi. Yeni ayakkabısına daha çok üzülürdü bana kalırsa.
"Buna siz değil biz karar veririz." dedim.
Biz karar verdik ve okulun büyük girişinde yüzlerce kişiyle öğle namazı kıldık.