"Uzun uzun sustuk. İki insanın konuşmaya ihtiyaç duymadan yan yana oturması aşkların en güzeli. Konuşmak isteyip de konuşamıyorsan o sessizlik bogar insanı. Ama Leyla ve ben bu sessizlikte can bulduk. İkimizde bu sessizlikten memnunduk. Ta ki benim karnım guruldayana kadar."