📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Merak ediyorum: Ya ölüm acıya son vermiyorsa? Nasıl bilebiliriz bunu? Ya durum düzelmiyorsa? Ya ölüm bir kaçış değilse? Ya kurtçuklar kemirmeye devam ediyorsa ve hâlâ hissedebiliyorlarsa?"
"İntihar, akla düşen bir damla asittir. Onunla yıkanmasını bilmeyen delik deşik olur ve erir. Bu yüzden intiharın eşiğinden dönen yoktur. Oraya bana orada yaşar. Oraya varan orada ölür. Şimdi sen de o eşiktesin. O eşiğin altında. Ölene kadar. Korkma,sağlamdır yerin. Üstüne gökyüzü çökse,yıkılmaz zihnin. Çünkü durduğun yerde, umursamayacaksın insanlığı.Ama unutma,tırnağın kırılsa mermirle dolduracaksın ağzını."