Buse Üge

Buse Üge
@tunalibusee
Halkını sefalet ve cehalet içinde bırakacağına, ihtişamına ayırdığı parayı halkıyla paylaşsaydı böyle olmazdı. İhtişamla itibar sağlamaya çalışanların sonu hüsran olur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kanla alınan toprağı parayla satanlar atalarına ihanet etmenin bedelini acı, gözyaşı ve esaretle öderler. Tarih boyunca hep böyle olmuştur.
Farkında değiller, başkaları için yaktıkları o harlı ateşi kendi evlerinden uzak tutamazlar.
Sevginin ve iyiliğin yumuşak seslerinin duyulmadığı bu çağda öfke ve benzeri duygular hemen karşılık buluyor.
Neden hep kötü ile daha kötü arasındaydı seçimlerimiz?