Bana bir yol Allah’ım
Kırk satır yediğim boynum darmadağın
Şimdi yola çıksam yalın ayak
Şehre koşarak değil, ağlayarak
Bakın iste geliyor kendinin katili
Sürüklüyor peşinden eski bir laneti
Oynak cingenler ıslık çalıyor meydanda
Kentsoylular konuşurum diye tedirgin
Bir oğlan dönecek dinden ama bekliyor yenilgiyi
Bugün Beyoğlu dinin ya da bohemin değil kapitalist zevksizligin gölgesi altında yaşıyor. Ağa caminin yanındaki iki güzel blok sanki İstiklal Caddesi başlı başına bir alışveriş dünyası değilmiş gibi alışveriş merkezi haline getirildi. Bu alışveriş merkezleri diğer birçok şey gibi bugün Beyoğlu’nun kendine özgü kültürünü de tüketiyor.