Sevmeyenler, yaşamayanlardır. Onlar ölü ruhlardır. Her an toprağından taze hayat fışkıran tarlanın üstüne atılmış kuru kütüklerdir. Dünyamızın tadını onlar alamazlar, hayatın kudretini onlar bilemezler.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ÖYKÜ,LER
----------
1. https://1000kitap.com/incikupelikiz - Gün Batımı- #140255912
2. Ays - Parefüm Değiştiren Kız - #140375847
3. Sevda Çelik - Mavinin Güzeli - #140780311
4. Ayfer - Başlıksız - #140809632
5. Özgürce - Camdan- #140964124
6. Kaan - Saçma Bir Şey - #141849842
7. Betül - Uzak - #142042398
8. Δες Τινα - Isırık - #142072091
9. @cesra82 - Kırıklar - #142182232
10. inaktif - Guz-El - #142482433
11. Seçil Yardım Örengül - FERHAT'IN GÜZELLİK SALONU - #142606387
12. @filizhanm - SALiH HOCA - #143018241
13. Bilal Günaydın - BİLİNMEYEN BİR ROKETTEN GELEN MEKTUP - #143116403
----
İyi geceler , geçen ayki kötülük, değişim olayından sonra (Bir de anket fiyaskosundan sonra) bu ay için metazori bir konu seçmeyi düşündüm yine. Kötü karanlık vb. bir şey olacaktı haliyle dünya kirlenirken ay be ay. Ama şöyle şeyler de oluyor galiba arada. Mesela o aptal gündemde, her şeyin sıradan kötülüğü içinde bir ses çıkıyor, hayır diyor, ben kabul etmiyorum bunu, ve savaşacağım bunun için. O an sersemliyor bu bizim geçen ayki kötülüğümüz. Ayırt edemiyor ne olduğunu, püsüyor, etrafı izliyor, anlamaya çalışıyor. Sonra o sesin tek başına kaldığını görünce üstüne çullanıyor. Aslında bu hep olan bir şeydi. Ama son zamanlarda o ses yalnız kalmıyor fazla. Bir ses daha çıkıyor o ilkinin ardından, bir ses daha sonra, artıyor kabul etmeyenler. Deliyor ışıklar nokta nokta önümüze çekilmek istenen
Hep romanlardan, öykülerden bahsediyoruz. Bizimle sevdiğiniz bir şairin birkaç dizisini paylaşır mısınız? Ben başlayayım:
"Temmuz tam bu işe göredir bana kalırsa,
Gel bağışlayalım birbirimizi."
Turgut Uyar