Sevgili, kızma bana. Şu sıralar içinde yaşadığımız zamana karşı, tarif edemeyeceğim kadar bir öfkeyle doluyum. Bu katliamın hala devam ediyor olması kadar saçma bir şey yok.
İnsanın kendi varlık ve benlik sınırına sahip çıkması, koruması ve saygı duyması kişisel alanına ve yaşamına gösterdiği saygı ve şefkattir. Kendine karşı saygılı ve şefkatli bir birey, başkaları tarafından da olduğu gibi görülür ve kabul edilir.
Varlık ve benlik sınırı, hayır diyebilen, ne istediğini ve ne istemediğini iyi bilenlerin inşa edebildiği, yaşam kalitesini arttıran güçlü ve özel bir alandır.