Sırf insanların yokluğunu çektiği için kendini ölümün kollarına bırakmıştı aslında, ufacık bir komediyle kandırılabilen bu kıt akıllı sersem Insanların. Ölüm denen şey kolay geldi ona, hatta ölürken gülümseyebiliyordu insan,gerçekten,denedi, hem de pek güzel gülümseyebiliyordu ve ölüm geldiğinde güzel ve huzurlu, doğaüstü mutlulukla ışıldayan bir
yüze sahip olmak hiç de güç değildi.