📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı bu kadar geç okuduğum için gerçekten çok kızıyorum kendime. Aslında hep aklımda olan bir kitaptı. Demek ki kısmet bugüne imiş.Neyse geç olsun da güç olmasın :) Bu kitapta insan mutlaka kendine ait bir şeyler buluyor. Özellikle kitabın en sonunda uzunca bir öğüt listesi var. Orası kitabın özeti gibi. Hiç vaktiniz yoksa bile oraya mutlaka göz gezdirmek lazım. Kitabı baştan sona bir satır bile es geçmeden didikleyerek okudum. Verdiği öğütler insana yol gösteren ve çok iyi açıklamalarda bulunan bu kitap okuduğum diğer kitapları gölgede bıraktı. On üzerinden on verdiğim bu kitabı gerçekten herkesin okuması lazım. kitap dediğiniz okuyucuya bilgi aşılar mutlaka bir şeyler öğretir. Maalesef günümüzün bazı kitapları bu çizgiden uzaklar. O yüzden bu kitabı onlara tokat olarak görüyorum. herkese iyi okumalar diliyorum:)