" Yirmi yaşında olmadığımız halde bizler de bu mutlu olduğumuz anları gözden geçirsek , bütün kâinatın karşısında titrediği şu kelimeye ulaşmaz mıyız? 'Hiç!' "
"Her şeye rağmen bazen inanıyorum da insan mutluluktan ölebilirse, o zaman benim de başıma gelmeli bu. Ve ölmesi gereken biri sırf mutlu olduğu için hayatta kalabiliyorsa, o zaman ben de hayatta kalacağım."