Papatya kokulu sabah, plak sesli gece...
Bir tarafta güneşin tüm sıcaklığını üzerinde taşıyan Ukde Budak, diğer tarafta gecenin sessizliğini ve derinliğini barındıran Eflah Yargı... Öyle Bir Uğradım Öyle Bir Uğradım 2 Maral Atmaca
1000Kitap
Öp Öldür Evlen
Harry Potter ve Felsefe Taşı Öp: Sanırım Tonks diyeceğim Öldür: Umbirdge Evlen: Remus Noktalı Virgül Öp: Aurora Öldür: Adını hatırlamıyorum ama Aurora'nın annesi Evlen: Sienna Gümüş Yürek 1 Öp: Zaina Öldür: Ferniyan Evlen: Marlo Alabora Limanları Öp: Sadem sanırım Öldür: Adını yine hatırlamıyom ama sanemin babası Evlen: Buğra Han Cihan Vârislerin Oyunu (komple serideki karakterler) Öp: Saige Öldür: Eira Evlen: Nathan (tek hatırladığım bunu seviyodum) Öyle Bir Uğradım Öp: Ukde Öldür: Piraye Evlen: Eflah
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
_“Sizi sevmek çok güzeldi, Eflah Bey.”_ _*“Sizi sevmekse güzel olan tek şeydi, Ukde Hanım.”*_ Maral Atmaca..🌹
_“Sizi sevmek çok güzeldi, Eflah Bey.”_ _*“Sizi sevmekse güzel olan tek şeydi, Ukde Hanım.”*_ Maral Atmaca..🌹
Pek tarzım olmadığını düşündüğüm bir romana arkadaşım dolayısı ile başlamıştım ki ne yazık ki yanılmışım kitaba ba yıl dım,tam olarak da tarzımmış.Ön yargılı olmamak gerektiğini ve yazılan her eserin değer verilip okunması gerektiğini düşünenlerdenim.Kitabımızın adı "Öylesine Bir Uğradım ".İki ciltten oluşuyor kitabımız ve ben iki cildi de çok kısa bir sürede bitirdim.Çerezlik tam kafa dağıtmalık bir kitap.Konusundan bahsedecek olursam ; Ukde ve Taner adlı kahramanlarımız geçirdikleri bir trafik kazası sonucu geçmişe dönmüşlerdir.Kendilerini tam 25 yıl öncesinde 1998 yılında bulurlar .Ukdenin bu zaman dilimin de ise tek amacı bir vardır geçmişte yaşananları engelleyip ana rahmine düşmemektir,yani gelecekteki kendini yok etmektir...Fakat planlamadığı bir şey vardır ki o da aşk.Aşk kapıyı çalmıştır ve tüm dengeler bir anda alt üst olur .Eflah ile Ukrenin diyalogları çok sürükleyiciydi ve ben bu ikiliyi çok sevdim diyebilirim.Kitabın son bölümleri beni oldukça etkiledi.Beni ağlatan nadir kitaplardan biriydi. Maral Atmaca,harika bir iş çıkarmış .Şimdiden okuyacaklara keyifli okumalar dilerim...
öncelikle selamlar ben genelde hep şey derim 'başka bir sonları olabilirdi-farklı şekilde bitebilirdi' ama bu kitabı okumaya başladığım ilk andan itibaren başka bir son olmadığını anlamıştım. Spoiler vermek istemediğim için yüzeysel konuşacağım. Kitabı ben çok beğendim(hele ki yazarın ilk kitabı 13 günde yazdığını öğrendikten sonra ayrı bir takdir ettim ) Ukde ve Eflah'ın aşkları çok tatlı ve soft. Ukdenin de söylediği gibi eflah her anlamda çok güzel seven biri belki bir umut dedim kötü son olacağını bildiğim halde okudum ve sonda gerçekten kötü olmuştum. Bana en çok koyan da eflahın ukde için yazdığı satırları ukdenin okuyamamasıydı. her kitapta olduğu gibi buradada kendinden nefret ettirecek karakterler çokça var FİRUZE PİYARE KENAN (bunu ilk başta sevmiştim ama sonra ...) RAHİBE (kadının adını unuttum) bu karakterleri seven olursa alınlarımdan öperim