Harika bir kitap herkesin okumasını tavsiye derim. Yazarın tasviri ve hayal gücüne bayıldım. Serinin üçüncü kitabını heyecanla bekliyorum. Okuduklarımı unutmaktan korkuyorum:)
Eserde çok az karakter mevcut. Bu nedenle kendi türü içinde iyi olarak nitelendirebileceklerim arasında değil. Sıradanlıktan kurtulamamış. Malesef pek beğenmedim. Ama tabikide ortada bir emek olduğu için esere saygım sonsuz.