bazı günler bi çay yetiyor bazense ülke değiştirmek gerekiyor
Yazıklar olsun, seni sevmesini bilmeyenlere; ey, gamlı ülke!.. Seni sevip, senin sessiz dramın içinde gömülüp gitmekten korku çekenlere. Taşın, toprağın ne bitmez bir sabır ve mukavemet hazinesidir! İnsan, senin göğsünde ya destani bir kahramanlığıa erer ya da en ilahi mizaçlı velilerin feragat ve mahviyet derecesine varır. Yaban Yakup Kadri Karaosmanoğlu
Alıntı
Reklam
Bu Ülke Kimin?
Atalarımızın mı, bizim mi yoksa gelecek nesillerin mi...

KerZeY35

@kerzey35
·
Bu Ülke Kimin?
Bu esnada kar lâpa lāpa yağıyor ve iklim kurşunileşiyordu; şeffaf bir kurşunilik ve bu sakin yağış arsayı dünyadan aşılmaz boşluklarla ayırıyordu. Korsanlar, dünyadan koptuklarını, yepyeni bir âleme göçtüklerini ve bu âlemi yeni baştan kurmakta olduklarını kabul etmişlerdi; fakat pencereler birbiri peşinden açıldılar ve korsanlar, unuttukları isimleriyle çağırıldılar! - Evden çağırıyorlar, annelerin karşı gelinemez şefkati çağırıyor. Peki ama bu ülke, keşfin bağışladığı, keşfin bağladığı bu ülke kimlere kalacak? Ve asıl, bu büyüyü yaratan bu ilâh kimlere, kime kalacak? Onu kendilerinden, yaratıcılarından başka kim anlıyabilir; yaratıcılarının kontrolü hattâ diktası olmadan? Önce Colomb yapıştırıyor kar topunu suratına tam havuçtan burnun üstüne, ve sonra arsa birbirine giriyor: Çığlıklar, kahkahalar; hepsi de vahşi.
Sayfa 201·Kitabı okuyor
belçika hem mısırla hem iranla berabere kaldı. altın jenerasyonu fıs çıkan tek ülke değiliz allahtan onları görünce teselli buluyorum
Neden antidepresanı bıraktım
Bitmeyen okul, bitmeyen sınavlar, içi psikopat kaynayan * gibi bir şehrin içinde yaşamak zorunda kalmak (Ankara), baba ölü, çöken bir ülke, kız arkadaş dersen yok, lan ortada mutlu olacak bir şey var mı ben göremiyorum. Artık dün itibariyle antidepresan içmeyi tamamen bıraktım, sorunun bende olmadığını fark ettim. Sorun türkiye'nin * batmış *** gibi bir ülke olması. Asgari ücret yetersiz, biliyorum dünya hayatı sıkıntılarla dolu cennette değiliz ama bu kadar depresif şartlar da olmak zorunda değildi. Gazzede yaşayanlara canını sıkma mutlu ol diyebilir misin. Ukraynada yaşayanlara diyebilir misin. Gençken senin iliğini sömüren tüketen bir hayat, emekli olunca da vücudun yıpranmış olacak... Her şeyi geçtim 28000 tl için 6 gün çalışmanı istiyorlar. Lan en fazla 3 gün çağırabilirsin bu kadar az para için yok haftada 8 gün çağırsaydın 😒 27 yaş Olmak üzereyim hep iyi bir insan olmaya çalıştım ama yok abi bu ülke iyi bir ülke değil burası kurtlar vadisi burada mutlu olmak imkansız burası survivordan beter bir ülke
1000Kitap
Öylesine...
Bu akşamki İran - Belçika maçı da çok heyecanlı ve güzel bir mücadeleydi. Bir tarafta itraili füze yağmuruna tutan bir ülke, diğer tarafta Avrupa ülkelerinin içinde insanlığı, hakkı, doğruyu savunan, Filistin'e çokça destek veren bir ülke... Tabi ben İran'ı tutuyordum ama Belçika'da gol atsa ona da sevinirdim :) Ama iki takımda gol atamadı ve sonuç 0-0'la bitti. Olsun. Zaten sona doğru dedim muhtemelen böyle bitecek diye ve öyle de bitti. Çünkü hem bin kere maşaAllah İran'ın kalecisi muhteşemdi, duvar gibiydi mübarek. Yani İran'ın savunması Belçika'nın da saldırıları güzeldi. Ama Belçika'nın savunması da güzeldi, her ne kadar İran'ın ki kadar olmasa da (yani bana öyle geldi). Ama sanki bir ara İran da iyi hücuma kalktı. Hatta o gol olan ama ofsayt olduğu için silinen gol de müthişti İran'ın. Orada nasıl oyun yaptılar ama... :) Neyse bahsedeceğim şeyler bu kadardı, sağlıcakla kalın. Hayırlı geceleriniz olsun inşaAllah. Ha bu arada inşaAllah iki takımda gruptan çıkar ve dünya kupasında bayağı ilerlerler. Amiin. Minik bir şey daha... İran, İspanya, Belçika (şimdilik bunları biliyorum) bu üç ülke inşaAllah dünya kupasında güzel yerlere gelirler. Çünkü asıl bu ülkeler hak ediyor o kupayı... 22/06/2026
Reklam
Reklam