Vücutlarımız, birbirimize en kolay vereceğimiz şeydir; asıl mesele, hayatımızı verebilmektir. Baştan aşağı bir aşkın olabilmek, bir aynanın içine iki kişi girip, oradan tek bir ruh olarak çıkmaktır!
"Evimizde hiçbir zaman sevgi yoktu, sadece görevler vardı. En kötü kısmı da yaşadığımız yalan hakkında konuşamamamızdı; dışarıda daha mutlu, daha varlıklı, daha başarılı, olduğumuzdan daha iyi görünmeye çalışıyorduk."
Birinin kendi kendine yapabileceği bir şeyi onun namına biz yapıyorsak, başkasının günlük faaliyetlerini ya da geleceğini biz planlıyorsak; karşımızdaki küçük bir çocukmuşçasına onu teşvik ediyor, tavsiyelerde bulunuyor, hatırlatmalar yapıyor, uyarıyor ve ikna etmeye çalışıyorsak, yaptıklarının sonuçlarıyla yüzleşmesine yüreğimiz dayanmıyorsa ve bu nedenle onun eylemlerini değiştirmeye ya da eylemlerinin sonuçlarını önlemeye uğraşıyorsak onu kontrol etmeye çabalıyoruzdur.