Yaşamın simgesini zirveleyen, ötesinde yaşamın daha başka şekilde yücelemeyeceği bir hal vardır. Ve yine yaşamın öyle bir çelişkisi vardır ki, bu hal insan en hayat dolu olduğu anda ona yaşadığını tamamen unutturan bir kayıtsızlıkla ortaya çıkar.
Güzel mi değil mi bilmiyorum, ama yemin ederim karşımda böyle durduğunda ona bakmaya doyamıyordum, işte bu yüzden de onu sık sık öfkelendirmek çok hoşuma gidiyordu.
Sayfa 39 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu