Bir süredir kaybettiğim için devam edemediğim kitabıma kavuştum 🙂
Yavaş bi dili var sakin ama sıkmıyor. Okurken dinleniyor dinginleşiyorsun.
Henüz 3te 1ini okumuştum devamını okumakta güzel olacak.
#stoner #johnwillimans
...ne görüş ne de akımları seçerdi; bu akım ve görüşler kendiliğinden ona gelirdi. Tıpkı şapkasının ya da ceketinin biçimini de kendisi seçmediği, herkesin giydiğini giydiği gibi...
...akşamları, rüzgar camlara vururken lambayı yakıp elinde bir kitapla ocak başında oturmaktan dağa güzel bir şey olur mu?
İnsan başka bir şey düşünemez.
Saatler geçer.
Yerinizden hiç kalkmadan görür gibi oluduğunuz ülkelerde dolaşırsınız.
... Birçok kişi tanırsınız.
Kalbiniz sanki onların giysileri altında çarpıyor gibidir.