v.akinn22

v.akinn22
@v_akin
Dünyanın terapiye ihtiyacı var.
anladım insanlardan geldiğini kederin; uzak, herkesten uzak bir hayat süreceğim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ey eski günler artık bana yaklaşmayınız
böyle kepaze hayatı sürüklemekten yoruldum.
Kendi içimize kapanmış yapayalnız yaşıyorduk.
‘O olmazsa yaşayamam’ demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki, Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, senin onu sevdiğinden.. -Can Yücel