hayatımda onun kadar güzel gülen birine rastlamadım.o kadar az güldüğünü gördüm ki,o anlardaki içtenliği bambaşkaydı sanki.o gülerken bir kardelen daha açıyordu yeryüzünde.o gülerken salıncaklar gökyüzünde sallanıyordu.o gülerken,her şey güzelleşiyordu bizim gözümüzde.