"Ne kadar güzelsin Sevilay. Ne kadar doğrusun. Sevenler birbirlerine yara izlerini gösterirler. İlk önce bunu yaparlar. Sana ruhumu açmadan bil ki incinebilirim demek için. Çünkü en çok sevdiklerin yaralar seni."
“Adın nedir senin?” diye soruyorlar. Bir adım olduğunu sanıyorlar. Oysa yoktur adım. Hepsini attım; ne adım var, ne yurdum. Ben varım yalnız. “adın nedir?” insan. “kaç yaşındasın?” saymadım. istesem de sayamazdım zaten. Her zaman vardım, her zaman da olacağım çünkü.