vera

vera
@veraninhisleri
hiç. Yapmak isteyipte yapamadığım her şey için okuyorum. Kaçmak için...
“iç ses! bu bahsi kapa!” • ah’lar ağacı, didem madak
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mesela benim hiç tutunacak dalım yok.
Biliyorum, kolay değil yaşamak, Gönül verip türkü söylemek yar üstüne; Yıldız ışığında dolaşıp geceleri, Gündüzleri gün ışığında ısınmak; Şöyle bir fırsat bulup yarım gün, Yan gelebilmek Çamlıca tepesine... -Bin türlü mavi akar Boğaz'dan- Her şeyi unutabilmek maviler içinde. Biliyorum, kolay değil yaşamak; Ama işte Bir ölünün hala yatağı sıcak, Birinin saati işliyor kolunda. Yaşamak kolay değil ya kardeşler, Ölmek de değil; Kolay değil bu dünyadan ayrılmak.
Şiir

vera

, bir kitabı okumaya başladı
Orhan Pamuk
7.3/10 · 10,4bin okunma