vesikalım

vesikalım
@vesikaliyarim
İçinde bulunduğumuz durum..
Ucuz olan ne kaldı ki? Her şey ateş pahası. Ucuz olan tek şey dünyanın kahrı; dünyanın kahrını çekmek bedava!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.
Ne güzel söylemiş Nâzım. "Kadınlarımızın yüzü acılarımızın kitabıdır. "
Günaydın 1K..
Eskiden güneşin doğuşuyla korkularım dağılırdı. Şimdi her sabah yeni korkularla uyanıyorum.